زمان جاری : چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403 - 10:26 بعد از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم

سلام دوستان عزیز و گلم منتظرتان هستم یادگاری های دوستان عزیز و گلم انجمن تخصّصي عصر طلائي ظهور
تعداد بازدید 270
نویسنده پیام
araz
آنلاین

ارسال‌ها : 25
عضویت: 22 /8 /1393
تشکر شده : 1
دانلود A-Men – بازی مردان کوچک
A-Men یکی از بازی های جالب پلتفرمر در سبک ماجراجویی و با محیطی دو بعدی است و در سال 2014 به دست شرکت Bloober Team بر روی شبکه Steam قرار داده شده است. این عنوان از دوران وایکینگی و زمانی که در وجود تمامی مردم، نفرت و خشونت وجود داشته، الهام گرفته است و فضای هنری خاصی دارد. به طور کلی می توانید هدایت یکی از پنج شخصیت موجود را به دست بگیرید.
تصویر: http://www.freegames.ir/images/A-Men.jpg
وظیفه ای که در طول بازی A-Men بر عهده تان گذاشته شده، عبور دادن یکی از شخصیت ها از موانع مختلف می باشد. چهار دنیای متفاوت به همراه 40 مرحله جذاب برای بازی مردان کوچک در نظر گرفته شده و هر چه قدر که به پیش می روید، میزان سختی آنان نیز افزایش می یابد. طبق توضیحاتی که سازندگان داده اند، مردان کوچک فقط یک بازی ساده و معمولی نیست بلکه برای اتمام هر بخش آن نیاز به ساعت ها وقت خواهید داشت.
به جز شخصیت هایی که در اختیارتان بوده، افراد دیگری هم به عنوان دشمن طراحی شده اند و در هر مرحله قصد نابودکردنتان را در سر دارند. برای این که از دست چنین افرادی در A-Men جان سالم به در ببرید، نیاز به سرعت عمل بسیار بالایی دارید، به طوری که بتوانید از روی تمامی موانع عبور کنید و با آنان مواجه نشوید. هر Character دارای ویژگی های منحصر بفردی بوده که با این خصوصیت ها به مرور زمان آشنا خواهید شد. البته تنها یکی از آن ها برای شروع کارتان Unlock بوده و برای آزادسازی بقیه نیاز به کسب امتیازات بالاتری خواهید داشت. هم چنین تنوع بسیار زیادی در آیتم ها و تجهیزاتی که در بازی A-Men برای ضربه زدن به دشمن یا فرار استفاده می کنید، وجود دارد. با وجود این که مردان کوچک از سبک پلتفرمر و دو بعدی پیروی می کند اما دارای گرافیک و گیم پلی سطح بالایی می باشد.
حجم فایل : 471.91 مگابایت
پسورد فایل : www.freegames.ir
چهارشنبه 28 آبان 1393 - 14:01
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر

پاسخ ها


برای نمایش پاسخ جدید نیازی به رفرش صفحه نیست روی تازه سازی پاسخ ها کلیک کنید !



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :

خیلی خوش آمدید قدم روی چشمانمان گذاشته اید برایتان آرزوی موفقیت و سلامتی داريم انجمن تخصّصي عصر طلائي ظهور